2008年3月24日 星期一

我的新網誌出爐ㄌㄛ!!!!!!!

今天又回到那無聊的學校裡....

放ㄌ三天的假真的讓我整個人懶ㄌ起來....

但還好今天我的 supervisor 終於發現我這組的存在ㄌ

今天有來檢查我们的進度ㄌ!!!直得高興?

我也不知道該哭還是該笑, 因為他居然丟給我ㄧ個連他自己也不會的東西...

什麼東東阿..
Here are the conversation...
teacher:try to search for the method of getting the data from the database
me:i know how to retrieve the data but the database is not found in this system.
teacher:i have already import the database in, so u are suppose to find ways to retrieve it..
me: (os, so diao she dont even know how to do it)
teacher: that is what u should do for ur FYPJ(final year project) go and search it out.. lame 吧!!!!算ㄌ我還是靠自己吧....
今天放學後去教書...一個字...累...




<<我教的小三班>>
<<小一班>>
他們都很可愛吧!!哈哈....但皮起來要人頭皮發麻阿...haha
好ㄌ是時候去睡覺ㄌ明天還要去學校...準時830報到......>_<

1 則留言:

s 提到...

小姐,以后用英文来打了。 哈哈